Volné pracovní místo  Obchodně-technický/á reprezentant/ka (A10308)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 50 000–80 000 Kč / měsíc

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme Obchodního zástupce – Obchodně-technický/á reprezentanta/ku (Key Account Managera) pro Plzeňský a Karlovarský kraj.
Hledáme někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. 
Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Kdo má obchodního ducha i technické myšlení.
  • Zákazníkům z průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat naše produkty a služby.
  • Čeká tě komunikace se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
  • Neminou tě návštěvy u zákazníků ve svěřeném regionu, udržování a rozvíjení vztahů a spolupráce s nimi.
  • Budeš svážet průmyslové díly do opravy.
  • Další tvojí pracovní aktivitou bude zpracování poptávek a nabídek.
  • Budeš pravidelně komunikovat s kolegy z různých oddělení v sídle firmy v LIBERCI.
  • Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
  • Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
  • Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky.
  • Za svěřený Plzeňský a Karlovarský region převezmeš plnou odpovědnost.

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání technického zaměření (elektro/automatizace výhodou)
  • min. 2 roky obchodní praxe
  • komunikativní AJ - úroveň B2
  • aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a ochota často cestovat
  • aktivně komunikovat a nestydět se navazovat nové kontakty
  • PC znalost (MS Office) a práce s internetem
  • organizační zdatnost při práci s informacemi 
  • zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících)
  • samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, prostě fajn
  • ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy
Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.

Nabízíme

  • odpovídající finanční ohodnocení 50 - 80 000,- HM (základní mzda + provize podle obchodních výsledků)
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • služební mobilní telefon, notebook a služební auto
  • maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů
  • práci na HPP, nástup možný ihned
  • 22 dní dovolené
  • stravenkový paušál
  • benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek
  • příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru* Odpovídající finanční ohodnocení (základní mzda + provize podle obchodních výsledků)
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • služební mobilní telefon, notebook a služební auto
  • maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů
  • práci na HPP, nástup možný ihned
  • 22 dní dovolené
  • stravenkový paušál
  • benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek
  • příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru
 Zpět